SYAZAA
Kahwin
November 21, 2012 @ 5:21 PM | 0 Comment [s]

Assalamualaikum & Hai :)

Harini saya nak cakap pasal kahwin. Cakap pasal kahwin semua orang suka (lol). Terdetiknya di dalam hati saya untuk menulis soal kahwin adalah kerana tweet ini 


Lepas baca tweet ni saya rasa macam betul ke kahwin muda dimurahkan rezeki? Saya tahu kahwin di usia muda dapat mengelakkan maksiat. Maklumlah maksiat ni dah jadi satu trend oleh masyarakat zaman sekarang ni (tolong jangan bash saya). Okay okay, berbalik ke soal kahwin ni, hmm, kalau macam gitu, saya nak kahwin awal jugaklah (gatal!) In shaa Allah, kalau kahwin awal boleh elakkan maksiat dan dimurahkan rezeki ;) Tapi kan, mama kesayangan cinta hati buah hati pengarang jantung buah pinggang saya pesan, bila umur 26 baru boleh kahwin. Hm, okaylah tu. Kawan saya, Amin pulak pesan, "Kejar cita-cita baru cinta." Baiklah Amin :)


Post aku selalu pendek pendek je kan. Ni pun pendek jugak. Maaflah, saya ketandusan idea. Huhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuhu (annoying tak?) (mohon lemparkan tembikai seberapa banyak yang boleh kepada budak ni) (dia lapar)


Older Post

Inspired by Hanis Zalikha.


Story About




This template was created by Faqihah Husni
 sweet[s]